dilluns, 28 de maig del 2018

Sensibilitat.


“Que fàcilment es deixa dur pels sentiments.”

Dilluns.

Comentar què suggereix als nens/es la imatge de la Sensibilitat.

Resultat d'imatges de IMAGEN SENSIBILIDAD




Dimarts.

Visualitzar vídeo youtube:

James Blunt – you’re beautiful (video)   3:23



Dimecres.

Llegir als nens els següents embarbussaments per veure si algú s’atreveix a repetir-ho.

“Carrega el carro, carreter, que si tu el carregues, jo ja el descarregaré.”

“En Ferran, ferrer, feia fum i foc ferrant ferro fort.”

“La figuera d'en Feliu fa figues fines.”

“Pere Pérez, perruquer, pentina perruques per poques pessetes i posa pues a les pintetes.”

“Per la carretera de Roses, passa un carro carregat de rocs, fent catacric-catacroc.”





Dijous.

Llegir als nens la següent poesia i preguntar al final del poema què els suggereix.

“Insistent, rítmica i silent
cau la pluja sobre el bosc.

Patinen les gotes,
pengen dels troncs
són llàgrimes, son plors,
queden immòbils tocades pel goig.

Tremolen, emmirallen el sol.
Obren ja ses ombrel·les els follets
i apareixen entre els verds els bolets.
Trompetes, ceps, rossinyols,
rovellons, fredolics i camagrocs,
la vida pel terra entre llimacs i caragols
amb els primers freds de la tardor.
És la festa gran del gran món dels fongs!”

Autor anònim.


Divendres.

Comentar entre tots les dues afirmacions següents relacionades amb els llibres.


“QUAN REGALES  UN LLIBRE A ALGÚ NO LI ESTÀS DONANT SOLAMENT PAPER, TINTA I COLA. LI ESTÀS REGALANT LA POSSIBILITAT D’UNA VIDA COMPLETAMENT NOVA.”
Christopher Morley
“Un llibre és un amic que mai et falla i un mestre que no renya”
Dita popular.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada